fbpx

יצירתיות, צבע ,שמחה והשראה

"יצירתיות, צבע ,שמחה, השראה – תקבלו הכל מהכל בפרק החדש של "מעצבת אחת שלוש שאלות". גם תרצו לחזור לרגע לילדות ולדמיין את עצמכם לומדים וגדלים במרחבים יוצאי הדופן אותם עיצבה". את המילים כתבה חן תעוז מעצבת גופי תאורה ומוצרי דקור ייחודיים, על השיחה המשותפת שערכנו.

לפני מספר ימים אירחה אותי קולגה יקרה ומוכשרת, חן תעוז, לשיחה מצולמת. בשיחה דיברנו על עיצוב פנים ועיצוב מרחבי למידה מהעיניים שלי. אנו מדברות על השילוב בין החינוך והפדגוגיה ועולמות העיצוב, בחינת מרחב ובחירת צבע. מוזמנים לצפות: 
תעוז כתבה אחרי הראיון: " עידית אבו- מעצבת פנים שהולכת עד הסוף עם החלומות!. באופן אישי, אני מאוהבת בכל אחד מהפרויקטים של עידית. כל חלל שהיא נוגעת בו נשאר לאחר המגע שלה קסום ומיוחד, מושך ומסקרן, מפתיע ומשמח. אגב, את הילת הקסם היא השאירה גם בסיום הפגישה שלנו, אליה היא הגיעה עם מקרונים צבעוניים "בהשראת גופי התאורה שלך" היא אמרה לי.
כמו שהיה לי כיף לפגוש אותה ומרתק להקשיב לה ולשמוע על הגישה הייחודית והמשגעת שלה לעיצוב, אני בטוחה שגם לכם יהיה אקסטרה מעניין!
אז מה יהיה בפרק?
בפרק תראו מרחבי למידה, סביבות עבודה וסטודיו לפילאטיס מכשירים בעיצובה של עידית אבו. תקבלו ממנה טיפ לעיצוב פנים וטיפ לעיצוב תאורה ותשמעו איך היא עושה את הקסמים המופלאים האלה ויוצרת חללים מלאי תשוקה והרפתקנות – תענוג לכל החושים".
 

מסדרון בית ספר מעוצב

צבע במרחב למידה

מרחב למידה גמיש

עיצוב סביבת למידה עידית אבו

סטודיו לפילאטיס מכשירים

יצירתיות, צבע ,שמחה והשראה

יצירת קשר

מאמרים קשורים:

דילוג לתוכן