עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
שאיפתה של המנהלת היה להפוך את חדר המורים העייף למרחב נעים ומזמין לשהייה.
האתגר שניצב מולי היה התמודדות עם פרויקט דל תקציב מצד אחד, ומצד שני מיקסום המרחב הקטן במטרה לאפשר סגנונות שונים של עבודה ושהייה.
לעיתים, דווקא במקום שהמשאבים החומריים מצומצמים יש מקום ליצירתיות ודמיון. בעזרת חוט נחושת וגלגלי חבל כביסה, יצרתי אלמנט עיצובי מקורי ומיוחד בעלות מינימלית.
חוט הנחושת מטייל לו בחדר והופך ללוח מודעות מעל שולחנות העבודה.
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
מרחב שיתופי ללמידה חוץ כיתתית זהו סביבת עבודה חדשנית, היא סביבה המאפשרת את הלמידה בכל רגע נתון, בכל מקום, במנעד רחב של אפשרויות למידה וסגנונות
סביבת העבודה שלנו, היא הרבה יותר משולחן עבודה. זהו המקום בו אנו מרגישים נינוחים, בטוחים, שמחים ומלאי מוטיבציה לפעול בצורה המיטבית שלנו. לגבש רעיונות ולהוציא
למידה חוץ כיתתית בבית ספר ענבלים במודיעין הכנסנו את הטבע פנימה לתוך בית הספר כבר הבנו שמרחב למידה הוא הרבה יותר משולחן וכסא, בעצם בראש
מבואת כניסה בתיכון יח"ד, מודיעין מכבים רעות עוצבה והפכה למרחב הציבורי הופך למרחב שיתופי אחד העקרונות החשובים בחדשנות בחינוך, מגדירים את הלמידה כפעולה דינמית, הנעשית
מרחב למידה חדשני ההפוך את חדר המחשבים המסורתי למרחב יוצא דופן עם חיבורים והקשרים בבית ספר חוט השני, מודיעין.
Made with ❤ by multiweb
שיתוף