fbpx

חתול תעלול – מרחב למידה באנגלית

מרחב למידה בשפה האנגלית – 21M | בית ספר בן שמן, כפר הנוער בן שמן

חתול תעלול מגלה מרחב של אפשרויות, למידה וטעויות
כאשר נתבקשתי לתכנן כיתת אנגלית ללמוד השפה, היה לי חשוב לתכנן מרחב למידה שיארוז את חווית רכישת השפה כחוויה צבעונית, עשירה, נעימה ולא מאיימת. שיאפשר את התנועה במרחב, רעיונית ופיסית כאחד. מרחב שיאפשר לעשות טעויות באופן הכי שלם ומיטבי. היה לי חשוב לייצר סיפור מסגרת שהמוטו שלו הוא חוויה של דמיון התנסויות המאפשרות גם טעויות, כבסיס ללמידה.

מרחב למידה
סיפור חתול תעלול של ד"ר סוס, העוסק בנונסנס חכם ומדויק במיוחד, איפשר לי את יצירת עולם התוכן השלם והעוגנים הדידקטיים להם נדרשתי. הפרויקט החל מתוך שרבוט במוחי לאחר התבוננות במרחב. ונוצק היישר לתוך מחברת הסקיצות שלי. בסקיצה הראשונית ציירתי עפיפון ענק שחולש על רוב הרצפה. בהמשך צמחו ממנו הנפחים שהפכו והתגבשו לרהיטים מותאמים. המרחב, הוא פרי תכנון אישי מדויק ומותאם לצרכים. במרחב לא גדול של כ- 50 מ"ר יצרתי מגוון אפשרויות ללמידה בהשראת השפה האיורית של ד"ר סוס: הבית המאפשר בימת תאטרון להמחזת קטעי כתיבה של התלמידים, הבמה הצמודה לו המאפשרת ישיבה לא פורמאלית והצגה, המתלים בהשראת רעמת השיער של יצור אחד ויצור שתיים לאחסון פריטי הלבוש, פינת הישיבה המרופדת המאפשרת אתנחתא לא פורמלית לקריאה, שולחנות בשני גבהים, לוחות מגנטים ולוחות מחיקים.

פרוייקטים באותו נושא:

מכללה לחינוך

עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין

עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין

קרא עוד »
דילוג לתוכן