עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
הרעיון להגדיר מחדש את מסדרון בית הספר כסביבת עבודה, תופס יותר ויותר תאוצה, במיוחד כאשר אנו מבינים כי השתנותה של הפדגוגיה מהלמידה הפרונטאלית, לקהילות לומדים הנעות במרחב, מצריכה את ארגונו של מרחב בית הספר מחדש והפיכת המרחבים הציבוריים לסביבות למידה פעילות תוך חיבורם לכיתות הלימוד, באופן רעיוני ופיזי כאחד.
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
מרחב שיתופי ללמידה חוץ כיתתית זהו סביבת עבודה חדשנית, היא סביבה המאפשרת את הלמידה בכל רגע נתון, בכל מקום, במנעד רחב של אפשרויות למידה וסגנונות
סביבת העבודה שלנו, היא הרבה יותר משולחן עבודה. זהו המקום בו אנו מרגישים נינוחים, בטוחים, שמחים ומלאי מוטיבציה לפעול בצורה המיטבית שלנו. לגבש רעיונות ולהוציא
למידה חוץ כיתתית בבית ספר ענבלים במודיעין הכנסנו את הטבע פנימה לתוך בית הספר כבר הבנו שמרחב למידה הוא הרבה יותר משולחן וכסא, בעצם בראש
מבואת כניסה בתיכון יח"ד, מודיעין מכבים רעות עוצבה והפכה למרחב הציבורי הופך למרחב שיתופי אחד העקרונות החשובים בחדשנות בחינוך, מגדירים את הלמידה כפעולה דינמית, הנעשית
מרחב למידה חדשני ההפוך את חדר המחשבים המסורתי למרחב יוצא דופן עם חיבורים והקשרים בבית ספר חוט השני, מודיעין.
Made with ❤ by multiweb
שיתוף