fbpx

מסדרון בית ספר כסביבת עבודה| בית ספר עין ראפה

מסדרון בית ספר המרחיב את הגדרתו והופך לסביבת עבודה.

הרעיון להגדיר מחדש את מסדרון בית הספר כסביבת עבודה, תופס יותר ויותר תאוצה, במיוחד כאשר אנו מבינים כי השתנותה של הפדגוגיה מהלמידה הפרונטאלית, לקהילות לומדים הנעות במרחב, מצריכה את ארגונו של מרחב בית הספר מחדש והפיכת המרחבים הציבוריים לסביבות למידה פעילות תוך חיבורם לכיתות הלימוד, באופן רעיוני ופיזי כאחד.

מסדרון בית ספר
כחלק מההבנה כי כל תלמיד הוא עולם ומלואו בעל ייחודיות, צבע וחוזקות משלו, מודגש בבית הספר הצורך בביטוי ומתן במה אישית לתלמידים.  בהמשך לכך גיבש הצוות החינוכי את הרעיון למרחב חלום, אשר יאפשר ביטוי אישי ויצירת לוחות חזון המתרגמים את החלום לתכנית פעולה בעלת יעדים. במסדרון סטנדרטי, שאינו מאפשר העמדת שולחנות וכסאות, יצרנו בכל זאת עניין וסקרנות, לצד פרקטיקה יישומית. תחושת הרחבת המזדרון התקבלה באמצעות יצירת בועת צבע, המחברת את התקרה, קירות ורצפה בשפה עיצובית אחידה. בחירת הצבעים והחומרים, משרים אוירה נעימה בטוחה וחמה לשהייה, תוך ישיבה על פופים או השתרעות על הרצפה. על הקירות פיזרנו לוחות פעילות המאפשרים כתיבה ותליית תוצרים.

פרוייקטים באותו נושא:

מכללה לחינוך

עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין

עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין

קרא עוד »
דילוג לתוכן