עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
אחד האתגרים הגדולים במבני חינוך קיימים, פיסיים ורעיוניים כאחד, הוא לחולל בהם את השינוי המהפכני הנדרש, לכדי חדשנות בחינוך.
חדר המחשבים, שהתנהל שנים רבות כחדר מחשבים המוכר לנו מהעבר, בצורת מחשבים נייחים סדורים על שולחנות היקפיים, מקובעים למקומם, שינה את פניו. החדר הישן הפך למרחב למידה חדשני, תומך טכנולוגיה.
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
מרחב שיתופי ללמידה חוץ כיתתית זהו סביבת עבודה חדשנית, היא סביבה המאפשרת את הלמידה בכל רגע נתון, בכל מקום, במנעד רחב של אפשרויות למידה וסגנונות
סביבת העבודה שלנו, היא הרבה יותר משולחן עבודה. זהו המקום בו אנו מרגישים נינוחים, בטוחים, שמחים ומלאי מוטיבציה לפעול בצורה המיטבית שלנו. לגבש רעיונות ולהוציא
למידה חוץ כיתתית בבית ספר ענבלים במודיעין הכנסנו את הטבע פנימה לתוך בית הספר כבר הבנו שמרחב למידה הוא הרבה יותר משולחן וכסא, בעצם בראש
מבואת כניסה בתיכון יח"ד, מודיעין מכבים רעות עוצבה והפכה למרחב הציבורי הופך למרחב שיתופי אחד העקרונות החשובים בחדשנות בחינוך, מגדירים את הלמידה כפעולה דינמית, הנעשית
מרחב לימודי כיתתי ומסדרון בית ספרי בבית ספר יעקב כהן, קריית אונו. מרחב למידה ייחודי שבו הרגש והתנועה נפגשים במרחב אחד. הטיפול במרחבי למידה כיתתיים
Made with ❤ by multiweb
שיתוף