עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
מרחב למידה המאפשר למידה אחרת באמצעות קונספט חדר בריחה. פרויקט המשלב חיבור מדויק בין פדגוגיה ועיצוב.
הפרויקט נולד מתוך חזון משותף של מנהלת בית הספר לביני, לייצר מרחב למידה המאפשר למידה תוך תנועה וטיול במרחב. הכיתה נחצתה לשני מרחבים באמצעות קיר דומיננטי ומרהיב בצבעיו וצורותיו הטבועות בו. מרחב ראשון מיועד לעבודה קבוצתית ושיטוט במרחב ואילו המרחב השני, הקטן יותר מיועד למרחב שהייה שקטה, מחשבה, או אתנחתא.
חווית חדרי הבריחה, כפי שאנו מכירים, מאפשרת לקהל המשתמשים פיתרון חידות ובריחה ממספר חדרים, אותם הם רואים פעם ראשונה.
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
מרחב שיתופי ללמידה חוץ כיתתית זהו סביבת עבודה חדשנית, היא סביבה המאפשרת את הלמידה בכל רגע נתון, בכל מקום, במנעד רחב של אפשרויות למידה וסגנונות
סביבת העבודה שלנו, היא הרבה יותר משולחן עבודה. זהו המקום בו אנו מרגישים נינוחים, בטוחים, שמחים ומלאי מוטיבציה לפעול בצורה המיטבית שלנו. לגבש רעיונות ולהוציא
למידה חוץ כיתתית בבית ספר ענבלים במודיעין הכנסנו את הטבע פנימה לתוך בית הספר כבר הבנו שמרחב למידה הוא הרבה יותר משולחן וכסא, בעצם בראש
מבואת כניסה בתיכון יח"ד, מודיעין מכבים רעות עוצבה והפכה למרחב הציבורי הופך למרחב שיתופי אחד העקרונות החשובים בחדשנות בחינוך, מגדירים את הלמידה כפעולה דינמית, הנעשית
מרחב למידה חדשני ההפוך את חדר המחשבים המסורתי למרחב יוצא דופן עם חיבורים והקשרים בבית ספר חוט השני, מודיעין.
Made with ❤ by multiweb
שיתוף