fbpx

נעים מאוד!

עידית אבו, בעלת סטודיו לעיצוב המתמחה בתכנון מרחבי למידה, סביבות עבודה ומשחק, חדשניות ואטרקטיביות.

בוגרת תואר שני בהצטיינות באוריינות חזותית מטעם סמינר הקיבוצים ולימודי עיצוב פנים מטעם הטכניון. בוגרת תואר ראשון בחינוך מיוחד.

הסטודיו בניהולי, מתמחה בתכנון מרחבי למידה ועבודה, מתוך זיקה לפדגוגיה, חדשנות ודרכי למידה.

אני למדה את המטרה החינוכית, פדגוגית והמטרות הלימודיות, תוך התאמה מדויקת לקהל המשתמשים הייחודי והקשבה למגמות השינוי והחדשנות הפדגוגית.  אני משלבת את הידע החינוכי שלי יחד עם הערכים שנקבע ומתרגמת את זה לעיצוב מרחבי הלמידה וסביבות העבודה, העונות על הצורך הרגשי, פיזי וקוגניטיבי של הילדים, בכדי לאפשר  את הלמידה האיכותית, הרלוונטית והמשמעותית עבורם.

ייעוץ תכנוני מקוצר
ייעוץ תכנוני מקוצר
ייעוץ תכנוני מקוצר

הסטודיו עוסק בתכנון מבני חינוך במגזר הפרטי ובמגזר הציבורי, בחינוך הפורמלי והבלתי פורמלי. ובשיפוץ מבני חינוך קיימים.

הידע הרב והמצטבר בתחום הפדגוגיה והחינוך , התכנון והעיצוב,  הופך את הסטודיו לרב תחומי ומערכתי החוצה גבולות ובעל ערך מוסף רב ללקוחותינו.

תכנית ייעוץ תכנוני עבור סביבות עבודה ולמידה

תכנית הייעוץ התכנוני, היא תכנית הנותנת לכם את הכלים הראשונים ליישום וביצוע השינויים בסביבת העבודה, כדי להפוך אותה לסביבת עבודה המותאמת למכלול הצרכים והיכולות שלכם.

לאחר שנאבחן את סביבת העבודה הקיימת על כל מרכיביה, נבנה תכנית פעולה שתגדיר ותאבחן את המצב הקיים, את הסוגיות הנדרשות לטיפול ואת המצב העתידי הרצוי, תוך התייחסות למסגרת תקציב ואומדנים.

מבנה העבודה:

אבחון ומיפוי נתונים –

1. מטרת השלב הראשון היא לבצע הכרות עם המבנה הפיסי והמבנה הרעיוני – פדגוגי, על מנת שנזהה את מכלול הצרכים הפדגוגיים של הצוות החינוכי ושל התלמידים. הפגישה תתקיים עמכם, במבנה בית הספר.

  • נדבר על שיטות הלמידה והעבודה המתקיימות אצלכם.
  • נדבר על החלום שלכם ונחבר אותו לצרכים הפדגוגיים שלכם.
  • נתבונן על צורתו של המבנה ונדבר על החסרונות והיתרונות שלו.

בסוף השלב הזה תבינו את הקשר בין צורתו של המבנה לבין תהליכי הלמידה והעבודה המתרחשים בו.

2. מטרת השלב השני היא לייצר התאמה בין המבנה הפיסי לבין המבנה הרעיוני – פדגוגי, על מנת לאפשר למידה משמעותית המותאמת לצרכי הלומדים.

  • נתרגם את הצרכים הפדגוגיים שלכם לשיטות למידה ועבודה מתאימות.
  • נתרגם את צורתו של המבנה (חסרונותיו ויתרונותיו) לצורות הלמידה שיכולות להתקיים בו.
  • נציע אפשרויות תכנוניות למבנה, שיענו על שיטות הלמידה הרצויות ע"ג תכנית PDF שהוכנה על ידכם מראש.
  • נגדיר את מכלול הפעולות הנדרשות להפיכת המבנה הקיים לסביבת למידה מתאימה עבור הצרכים הפדגוגיים שלכם:

בסוף השלב הזה תבינו את האפשרויות השונות העומדות בפניכם לטובת שינוי סביבת הלמידה

 

1. מטרת השלב השלישי היא להגיש לכם דוח מסודר של כל הפעולות הנדרשות לשם יצירת מרחב למידה המותאם לצרכים הפדגוגיים שלכם.

  • אפרט לכם את מצבו הקיים של המבנה.
  • אסכם לכם את עקרונות העבודה הפדגוגיים המותאמים לצרכים הפדגוגיים שלכם
  • אפרט לכם את מכלול הפעולות הנדרשות לשם התאמת המבנה הנוכחי למרחב למידה המותאם לצרכים הפדגוגיים שלכם.
  • אכין לכם אומדן כללי של עלות הפרויקט

בסוף השלב הזה תבינו מהן הפעולות הנדרשות לשם הכשרת המרחב לכדי מרחב למידה המותאם לצרכים הפדגוגיים שלכם ומהי מסגרת התקציב אליה אתם נדרשים על מנת ליישם את התכנית.

מסגרת העבודה:

אז בואו נכיר קצת יותר מקרוב

כדי שאוכל להתאים לכם את מסלול הייעוץ התכנוני הנכון עבורכם, הכנתי לכם שאלון קצרצר. מטרת השאלון היא לעזור לכם להתמקד ולהגדיר מה אתם רוצים. כמו כן, תשובותיכם  יעזרו לי להכיר אתכם קצת יותר מקרוב.

מוזמנים למלא את השאלון ולהשאיר פרטים כדי שאוכל לחזור אליכם.

* חובה
דילוג לתוכן