fbpx

עיצוב חדר שינה | להרגיש צימר בבית

שיפוץ בית, מודיעין צימר בחדר שינה.

שיפוץ הבית נולד מצורך של תחזוקה וטיפול בתשתיות קיימות.
מוקד מרכזי ומשמעותי לטיפול היה חדר השינה שלנו, שהיה קטן וצפוף עד כה, וממש לא נעים לשהייה. רציתי להפוך אותו למרחב שינה מרווח וכיפי, שיהיה נעים לשהות בו לאורך שעות היום.
כמי שאוהבת ים וחופש רציתי שהמרחב ירגיש לי חופשה תמידית ומתמשכת. על כן, תכננתי את המקום כמרווח ופתוח, תוך ניצול מקסימלי לשטחי אחסון.
השתמשתי בפלטת צבעים המורכבים מים של כחולים, ושפה עיצובית בעלת קווים נקיים ומנימלסטיים, עיקרון זה אגב, הוביל אותי בשפה העיצובית של הבית כולו….

עיצבו פנים סלון עידית אבו
חדר השינה- כדי לא להסתיר את יופיים של האלמנטים השונים, הן בחדר הרחצה והן במרחב השינה, בחרתי להשתמש בדלת הזזה/דלת כיס הנראית כחלק בלתי נפרד מהקיר. כך שכדלת חדר הרחצה פתוחה, נגלה לעינינו באופן מלא המרחב כולו. חדר הרחצה, שבעיני הוא מרחב בפני עצמו, תוכנן כמרחב גדול, בעל מראה מנימלסיטי ואלגנטי. אחד העקרונות המרכזיים שמנחים אותי בעבודתי הוא, שימוש במחוות גדולות ופעולות נרחבות כמו חיפוי קיר ורצפה באריח אחד וגדול, נגרות הנמתחת מקצה לקצה, שימוש בצבע על פני משטחים נרחבים. עיקרון זה מעצים את תחושת החופש וגודלו של המרחב. פלטת הכחולים, הים שלי, זורם בעצם בכל הבית ומגיע גם לשירותי האורחים. שם בחרתי לחפות את קיר האסלה באריח בעל מרקם וצבע אבן המחבר אותי לעולם שלם של קונכיות.

פרוייקטים באותו נושא:

דילוג לתוכן