fbpx

מרחבי למידה | פרסונליות וקהילתיות בית ספר סוואחרה לבנות, ירושלים

פרסונליות וקהילתיות – זהות אישית במרחב ציבורי.

העיסוק במרחבים ציבוריים מעסיק אותי רבות, לאור הפרשנות החדשה לעצם מהותו, בעידן שאנו חיים. המרחב הציבורי כבר אינו מרחב מנוכר ואנונימי, כמו שהיה בעבר. כיום אנו מדברים עליו כסביבת עבודה חיה, המזמנת מפגשי עבודה ושיתוף של בודדים וקבוצות, (נטוורקינג אם תרצו), מאפשרת במה לנוכחות פרסונלית אישית והצגת מקבץ פרסונות כקהילה.

פרויקט זה התחיל מחלום ענק של מנהלת יקרה בעלת חזון ומעוף, להביא את תלמידותיה לקדמת הבמה, ואם נדייק, במה אישית לכל אחת ככלי לביטוי והעצמה, בה כל אחת אחראית להצגת תוצריה בין פסיפס רב של יצירות חברותיה. תכנון מדויק של זיהוי צרכים וביטויים כשפה עיצובית שלמה, המטיבה עם המרחב, הפכו את המסדרון הצר והאורך, האפל והמנוכר למרחב שנראה גדול, פתוח ומואר ויחד עם זאת, מאפשר את נוכחותן של 140 תלמידות. פסיפס זהויות המתקבצות בקומפוזיציה נהדרת של צבע וצורה לקהילת נשים עוצמתית וגאה. על מנת להאיר את המרחב, בחרתי בפלטת צבעים בהירה, חיפוי הרצפה והקירות ומחוות עיצוביות נרחבות היוצרות מקשה אחת נעימה לעין.

פרוייקטים באותו נושא:

מכללה לחינוך

עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין

עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין

קרא עוד »
דילוג לתוכן