fbpx

מהו מרחב למידה אינטראקטיבי? | מכללת דוד ילין, ירושלים

עיצוב מרחב למידה מותאם לפדגוגיה של המאה ה- 21

במכללת דוד ילין, ביקשו לעצב מרחב למידה המתאים לפדגוגיה חדשנית של המאה ה- 21.
הקונספט העיצובי נולד מהמוטו הרעיוני – מרחב עבודה ולמידה לסטודנטים, המאפשר התאמה לסגנונות למידה שונים, בהתייחס לפדגוגיה החדשנית.

מהו מרחב למידה
השאלה שעלתה היא איך במרחב אחד לא גדול, ניתן יהיה לקיים למידה בסגנונות שונים: למידה בקבוצות קטנות, הוראה פרונטלית, למידה הנשענת על מדיה דיגיטלית או דיון ושיח בלתי פורמלי. המענה לשאלה זו היה בתכנון הנגרות שיאפשר מודולריות של סידור וארגון המרחב במגוון אפשרויות בהתאם לצרכי הסטודנטים. בחירת החומרים והמפגש ביניהם העצימו את החוויה של מרחב המאפשר סגנונות שונים של למידה וחשיבה.

פרוייקטים באותו נושא:

מכללה לחינוך

עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין

עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין

קרא עוד »
דילוג לתוכן