עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
מרחב למידה המבטא את התפיסה החינוכית הייחודית של בית הספר-PBL כפלטפורמה של עבודה ולמידה.
יצרנו מרחב המאפשר את קיומם של כל שלבי הלמידה כפי שנגזרים מהפדגוגיה הייחודית. העיקרון שהנחה אותנו מדגיש את היות התלמיד לומד אקטיבי הנמצא בתנועה מתמדת, האחראי על הלמידה שלו. לשם כך יצרנו סגנונות ישיבה מגוונים המאפשרים את הדינמיות ותנועה במרחב, לצד קירות פעילים המשמשים את התלמידים בתהליך הלמידה שלהם.
השפה העיצובית בה השתמשתי נתנה פרשנות עדכנית לגלי הים המבטאים את הזרימה והדינמיות שבלמידה.
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
מרחב שיתופי ללמידה חוץ כיתתית זהו סביבת עבודה חדשנית, היא סביבה המאפשרת את הלמידה בכל רגע נתון, בכל מקום, במנעד רחב של אפשרויות למידה וסגנונות
סביבת העבודה שלנו, היא הרבה יותר משולחן עבודה. זהו המקום בו אנו מרגישים נינוחים, בטוחים, שמחים ומלאי מוטיבציה לפעול בצורה המיטבית שלנו. לגבש רעיונות ולהוציא
למידה חוץ כיתתית בבית ספר ענבלים במודיעין הכנסנו את הטבע פנימה לתוך בית הספר כבר הבנו שמרחב למידה הוא הרבה יותר משולחן וכסא, בעצם בראש
מבואת כניסה בתיכון יח"ד, מודיעין מכבים רעות עוצבה והפכה למרחב הציבורי הופך למרחב שיתופי אחד העקרונות החשובים בחדשנות בחינוך, מגדירים את הלמידה כפעולה דינמית, הנעשית
מרחב למידה חדשני ההפוך את חדר המחשבים המסורתי למרחב יוצא דופן עם חיבורים והקשרים בבית ספר חוט השני, מודיעין.
Made with ❤ by multiweb
שיתוף