עיצוב ישן וחדש – טרקלין דוד ילין
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
כבר הבנו שמרחב למידה הוא הרבה יותר משולחן וכסא, בעצם בראש ובראשונה, המרחב שעתיד להיות מרחב למידה, הכרחי שיהיה מרחב נעים וחמים לשוהה בו, המאפשר את הצמיחה הרגשית, היום אנו מכנים את זה במונח WELLBEING – המכוון לרווחה הנפשית של האדם.
עיצוב ישן חדש. חזית ביתית, חמה ומסבירת פנים, המציעה טיול בין מגוון סצנות אפשריות של פעילויות והיסטוריה, עבור קהל הסטודנטים והמשתמשים, מגדירים את אולם הטרקלין
מרחב שיתופי ללמידה חוץ כיתתית זהו סביבת עבודה חדשנית, היא סביבה המאפשרת את הלמידה בכל רגע נתון, בכל מקום, במנעד רחב של אפשרויות למידה וסגנונות
סביבת העבודה שלנו, היא הרבה יותר משולחן עבודה. זהו המקום בו אנו מרגישים נינוחים, בטוחים, שמחים ומלאי מוטיבציה לפעול בצורה המיטבית שלנו. לגבש רעיונות ולהוציא
מבואת כניסה בתיכון יח"ד, מודיעין מכבים רעות עוצבה והפכה למרחב הציבורי הופך למרחב שיתופי אחד העקרונות החשובים בחדשנות בחינוך, מגדירים את הלמידה כפעולה דינמית, הנעשית
מרחב למידה חדשני ההפוך את חדר המחשבים המסורתי למרחב יוצא דופן עם חיבורים והקשרים בבית ספר חוט השני, מודיעין.
מרחב לימודי כיתתי ומסדרון בית ספרי בבית ספר יעקב כהן, קריית אונו. מרחב למידה ייחודי שבו הרגש והתנועה נפגשים במרחב אחד. הטיפול במרחבי למידה כיתתיים
Made with ❤ by multiweb
שיתוף